مقالات

مبدل آب گرم مصرفی

مبدل آب گرم مصرفی

مبدل آب گرم مصرفی

برای خرید مبدل آب گرم مصرفی با مناسب ترین قیمت با ما در ارتباط باشید .

تاسیسات ایران شوفاژ به صورت تخصصی تمامی خدمات در زمینه طراحی , اجرا , نصب و تعمیرات مبدل آب گرم مصرفی را به صورت کامل انجام میدهد و برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین استعلام درباره نحوه عملکرد و قیمت با ما در ارتباط باشید .

درباره این مبدل ها

این مبدل ها داخل موتورخانه به جای منبع آب گرم مورد استفاده قرار میگیرند که باعث کاهش مصرف گاز و افزایش راندمان گرمایشی میباشد و همینطور فضای کمتری را در موتورخانه اشغال میکنند , البته یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این مبدل ها این میباشد که به خاطر ساختار داخلی آن میتوانیم هر 5 سال یکبار آن را شستشو دهیم و دوباره مثل روز اولش دربیاید . برای خرید مبدل پوسته لوله مسی با ما در ارتباط باشید .

09122448413

02188321700

مبدل آب گرم مصرفیمبدل ها در اصل به جای آب گرم مصرفی به گونه ای که به جای منبع ها در موتور خانه میباشد که باعث کاهش مصرف گاز میشود و همچنین در گرم کردن آب عملکرد خیلی بهتری دارد .

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید

09122448413

همچنین در صورتی که تمایل دارید ما را در اینستاگرام همراهی نمایید با ما تماس بگیرید

هر ساختمان فراخور نوع کاربری خود از تجهیزات خاصی در موتورخانه بهره مند می باشد که این تجهیزات باید در طول عمر ساختمان به درستی عمل کنند و فاقد هر گونه عیب و ایرادی باشند. سرویس دهی کامل و صحیح این تجهیزات در همه موارد بستگی به نگهداری پیشگیرانه آنها دارد .

شما عزیزان همواره برای ارتباط با ما میتوانید از شماره ای که در زیر قرار دادیم با ما تماس حاصل نمایید

09122448413

اجرا ی کامل و نگهداری موتورخانه گرمایش مرکزی به همراه نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات شامل : دیگ آب گرم و بخار ،ساخت و نصب مخازن ذخیره آبگرم ، منابع دوجداره، منبع انبساط باز، راه اندازی و سرویس مشعل موتورخانه، اجرای سیستم آبرسانی به همراه بوستر پمپ آبرسانی ، نصب سختی گیر و فیلتر شنی و سیستم تصفیه آب، اجرای کامل لوله کشی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان

ما را درست انتخاب کرده اید

در صنعت تاسیسات ما ارائه دهنده بهترین خدمات و کیفیت می باشیم. استفاده از مهندسین مجرب و تکنسین هایی که به فعالیت های صنعتی هنرمندانه نگاه می کنند از مجموعه ما ، مجموعه ای ساخته است که در کنار رعایت دقیق الزامات و مسائل فنی ، به دقت و تمیز کاری شهرت پیدا نموده ایم. اگر دنبال کار دقیق و با کیفیت هستید با ماتماس بگیرید.

آدرس: تهران خیابان طالقانی پاساژ ایران بک طبقه اول ایران شوفاژ

مدیر فنی آقای محمودی : 09122448413

تماس با دفتر فروش : 02188321700

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “مبدل آب گرم مصرفی

  1. عسگری گفت:

    سلام وقت بخیر برای موتور خانه ساختمان 4 طبقه 160 متری دارای 6 واحد آپارتمان که طبقه یک و دو تک واحدی و طبقات سه و چهار دو واحدی می باشد و تعداد نفرات 15 الی 20 نفر متغیر است مضافا اینکه فضای موتور خانه کوچک است و عرض درب ورودی 55 سانت می باشد و در حال حاضر منبع دو جداره 800 یا 1000 لیتری قدیمی سوراخ شده که باید برشکاری شود خارج گردد چه مبدلی پیشنهاد میکنید لطفا مشخصات و قیمت آن را بفرمایید … سپاسگزارم

    1. shofajirani گفت:

      با سلام و احترام
      برای دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های داخل وب سایت یا این شماره تماس بگیرید
      09122448413

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *