خدمات

فروش دیگ چدنی شوفاژکار

فروش دیگ چدنی شوفاژکار

فروش دیگ چدنی شوفاژکار در ایران شوفاژ به صورت تخصصی انجام میگردد.

اگر به دنبال این هستید که بدانید دیگ های چدنی چیست و قیمت آن در بازار به چه صورت میباشد حتما تا انتهای این مقاله مارا همراهی نمایید و جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ای که در انتها قرار داده ایم تماس حاصل نمایید .

دیگ چدنی چیست

دیگ آب گرم از مهترین اجزای موتور خانه ساختمان به شمار میرود . دیگ ها بسته به نوع سیال محتوی آنها و جنس بدنه از انواع مختلفی تشکیل شده اند .

دیگ چدنی یکی از متداول ترین انواع دیگ هاست که با استفاده از حرارت ناشی از سوختن ماده سوختی در مشعل درجه حرارت سیال داخل آن را بالا میبرد .

دیگ های موتورخانه یا فولادی اند یا چدنی .

در تولید این نوع دیگ ها از چدن خاکستری استفاده می شود. تولید دیگ های چدنی در ظرفیت های مختلف، به صورت پره ای و معمولاً به روش ریخته گری انجام می شود.

تعداد پره های تشکیل دهنده این دیگ ها متاثر از ظرفیت حرارتی مورد نیاز است و هر چه به ظرفیت بالاتری نیاز باشد، لازم است که از دیگ چدنی با پره های بیشتر استفاده به عمل آید.

مونتاژ و نصب دیگ چدنی باید با دقت و توسط سرویسکاران با تجربه انجام شود. هر دیگ بر حسب ظرفیت آن از یک پره جلو، یک پره عقب و تعدادی پره وسط تشکیل می شود.

این پره ها بوسیله بوش به یکدیگر متصل می شوند. بین پره های انتهایی با هم و با پره های وسطی تفاوت وجود دارد، حال آنکه تمام پره های وسط یکسان هستند. شعله مشعل در فضای وسط پره ها قرار می گیرد.

به منظور افزایش راندمان دیگ و استفاده حداکثری از انرژی حرارتی تولید شده از احتراق ماده سوختنی، مجراهای خاصی در محیط پره ها تعبیه می شود که گازهای حاصل از احتراق با عبور از آنها، انرژی خود را به داخل دیگ منتقل می کنند.

استفاده از انواع دیگ های چدنی برای فشارهای پایین و حداکثر برای فشار 5 بار توصیه می شود. با توجه به پره ای بودن ساختار این دیگ ها، می توان ظرفیت حرارتی آنها را افزایش داد.

همین ویژگی سبب سهولت حمل و نقل آسان آنها نیز می شود. جنس چدنی این نوع دیگ ها باعث می شود که مقاومت خوبی در مقابل خوردگی از خود نشان دهند.

مزیت آنها

  • مقاومت مناسب در برابر زنگ زدگی
  • طول عمر زياد
  • حمل و نقل آسان و کم دردسر
  • امكان افزايش ظرفیت حرارتی
  • امكان تعويض پره معیوب به جای تعويض كل ديگ چدنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر حتما با ما در ارتباط باشید

09122448413

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *