خدمات, مقالات

نصب دیگ چدنی شوفاژکار

نصب دیگ چدنی شوفاژکار

دیگ های چدنی فارق از ظرفیت, اولین نیاز سیستم های حرارت مرکزی ساختمان ها می باشد. دیگ چدنی شوفاژکار یکی از انواع دیگ های چدنی است که برای استفاده با مشعل های گاز سوز, گازوئیل سوز و یا حتی مشعل های دو گانه سوز مناسب می باشد. بنابراین نصب دیگ چدنی شوفاژکار همواره یکی از پرسش های اصلی افرادی است که قصد تاسیس و راه اندازی یک موتور خانه را در ساختمان خود دارند.

سیستم های گرمایشی مبتنی بر دیگ بخار

بیمارستان ها و مدارس دیگ بخار نصب می کنند زیرا این سیستم های گرمایشی طولانی مدت, کارآمد و بی صدا هستند. نصب دیگ بخار در خانه ها به خانواده ها این امکان را می دهد تا از همین مزایا بهره مند شوند. دیگ بخار خانگی نیز فاقد سر و صدا است و در ایجاد رطوبت در خانه نیز موثر است. دیگ های بخار با گرم کردن آب از طریق رادیاتور به گرم کردن هوای اطراف در یک خانه کمک می کنند. لوله های کار شده در کف, بتن کف را گرم می کنند. دیگ های چدنی بسیار با دوام هستند.

قبل از نصب, ابتدا یک دیگ چدنی مناسب انتخاب کنید

پیش از پرداختن به نصب دیگ چدنی بهتر است در خصوص این نوع از انواع دیگ های چدنی یا بویلرهای موتور خانه بیشتر بدانید. برند شوفاژکار بیش از 50 نوع دیگ چدنی در سایز ها, قدرت ها و ظرفیت های مختلف تولید می کند.

برای تهیه دیگ چدنی شوفاژکار می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

برای هر متر مربع از مساحت ساختمان مسکونی حدود 150 کیلو کالری ظرفیت نیاز است. توجه کنید که برای ایجاد گرمایش در محیط هایی که ارتفاع زمن تا سقف آن ها بیشتر از 3.5 متر است این محاسبات کاربرد ندارد.

پیش از نصب دیگ چدنی, اجزای سازنده را بررسی کنید

همانند سایر دیگ های بخار, نصب دیگ چدنی شوفاژکار به طور صحیح اهمیت دارد. دیگ چدنی شوفاژکار یکی از از رایج ترین دیگ های بخار موجود در بازار است. این بویلر ها با ظرفیت های مختلف برای کاربردهای تجاری سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از نصب دیگ بخار چدنی بررسی هر یک از اجزای سازنده مهم است. به ویژه باید در تمام سطوح آب بندی مناسب انجام شود. اگر ورودی یا نواحی آن آسیب دیده مجددا استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *