دسته‌بندی نشده

منبع کویل دار

منبع کویل دار

منبع کویل دار

خیلی خوش آمدین به یکی دیگر از صفحات ایران شوفاژ در اینجا قصد داریم توضیحی درباره فروش منبع کویل دار ارائه بدهیم تا قبل از خرید بتوانید اطلاعاتان را تکمیل نمایید .

منبع کویل دار چیست ؟

بیشتر برای گرم کردن آب سرد ورودی شهرها استفاده میشود منبع کویل دار به منبعی گفته میشود که آب گرم بهداشتی شهرها و شهرک های صنعتی را تامین میکند.

روش کار منبع

از یک مخزن بزرگ و کویل هایی که به صورت شاخه هایی لوله رفت و برگشتی طراحی شده اند تشکیل شده است و روش کار آن نیز به صورت میباشد : آب بهداشتی درون مخزن نگهداری میشود و آب گرم و یا بخار از بویلرها درون شاخه های رفت و برگشت کوئل ها عبور داده میشود و آب به صورت مستقیم با شاخه های لوله منبع کوئل دار در ارتباط است کم کم گرم میشود .

جنس لوله های کوئل بیشتر از جنس مس و استیل است این نوع فلزها ضریب انتقال حرارت بالایی دارند و به همین دلیل است که برای گرم کردن آب از این نوع فلزات استفاده میشود .

آب سردی که خارج از لوله های کویل را احاطه کرده است به راحتی با لوله های کوئل که درون آنها آب داغ و یا بخار آب جریان دارد در تماس است و همین باعث میشود حرارت لوله ها به آب انتقال داده شود و آب نیز گرم شود.

قابلیت

این منبع ها در مقایسه با برخی از آبگرمکن های صنعتی برتر شناخته شده اند

زیرا این نوع منابع قابل تعمیر اند و در صورت مشاهده ترکیدگی ، پوسیدگی و یا رسوب گرفتگی به راحتی ترمیم میشوند

آب گرم تولید شده به وسیله منبع های کول دار کاملا بهداشتی بوده و مهم ترین نکته منبع های کوئل دار به دلیل داشتن منبع اصلی انتقال حرارت افت حرارت پایینی دارند و همین باعث میشود همیشه آب گرم بماند.

یکسری از اطلاعات را برای شما عزیزان قرار دادیم تا با این موارد آشنا شوید

شما عزیزان همواره میتوانید برای سفارش یا دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید

09122448413

02188321700

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *