خدمات

نصب مبدل آب گرم

نصب مبدل آب گرم

تاسیسات ایران شوفاژ به صورت تخصصی تمامی خدمات در زمینه طراحی , اجرا , تعمیرات و نصب مبدل آب گرم مصرفی را به صورت کامل انجام میدهد
برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت با در ارتباط باشید .

درباره مبدل ها ؟

مبدل ها در اصل به جای آب گرم مصرفی به گونه ای که به جای منبع ها در موتورخانه میباشد که باعث کاهش مصرف گاز میشود و همچنین در گرم کردن آب عملکرد خیلی بهتری دارد .

هر ساختمان فراخور نوع کاربری خود از تجهیزات خاصی در موتورخانه بهره مند می باشد که این تجهیزات باید در طول عمر ساختمان به درستی عمل کنند و فاقد هر گونه عیب و ایرادی باشند. سرویس دهی کامل و صحیح این تجهیزات در همه موارد بستگی به نگهداری پیشگیرانه آنها دارد .

شما عزیزان همواره برای ارتباط با ما میتوانید از شماره ای که در زیر قرار دادیم با ما تماس حاصل نمایید

۰۹۱۲۲۴۴۸۴۱۳

ما را درست انتخاب کرده اید

در صنعت تاسیسات ما ارائه دهنده بهترین خدمات و کیفیت می باشیم. استفاده از مهندسین مجرب و تکنسین هایی که به فعالیت های صنعتی هنرمندانه نگاه می کنند از مجموعه ما ، مجموعه ای ساخته است که در کنار رعایت دقیق الزامات و مسائل فنی ، به دقت و تمیز کاری شهرت پیدا نموده ایم. اگر دنبال کار دقیق و با کیفیت هستید با ماتماس بگیرید.

آدرس: تهران خیابان طالقانی پاساژ ایران بک طبقه اول ایران شوفاژ

اجرا ی کامل و نگهداری موتورخانه گرمایش مرکزی به همراه نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات شامل : دیگ آب گرم و بخار ،ساخت و نصب مخازن ذخیره آبگرم ، منابع دوجداره، منبع انبساط باز، راه اندازی و سرویس مشعل موتورخانه، اجرای سیستم آبرسانی به همراه بوستر پمپ آبرسانی ، نصب سختی گیر و فیلتر شنی و سیستم تصفیه آب، اجرای کامل لوله کشی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *